Brending (logotip, vizualni identitet)
Logotip, odnosno skraćeno logo je grafički znak, simbol ili ikona koji označuje proizvod, uslugu ili tvrtku. Može se sastojati od slova, grafike i drugih kombinacija. Uloga loga je trenutno prepoznavanje proizvoda, a potpuni logo sastoji se od logotipa, ikone i slogana.
Vizualni identitet, kućni stil ili imidž tvrtke je zbir svih aspekata koje tvrtka formira kao vlastito, prepoznatljivo i konzistentno, kroz sredstva komunikacije, promocijom i distribucijom materijala, podjednako unutar i izvan poduzeća.
Brend je skup dojmova koje javnost ima o proizvodu, usluzi ili tvrtki te obuhvaća temeljne vrijednosti, viziju, misiju, jedinstvenu ponudu vrijednosti, vizualni identitet, logotip, glas brenda, person brenda, korisničko iskustvo, pozicioniranje na tržištu i cjenovni razred.
Promotivni materijali
Posjetnice (vizitke), letci, brošure, rokovnici, kemijske olovke, upaljači, magneti, naljepnice, USB-ovi, roll-up banneri (pingvini), kalendari (džepni, zidni i stolni).
Sve za vjenčanje
Klasične pozivnice, inovativne e-pozivnice (web stranica), zahvalnice, menui, raspored stolova, najam štafelaja (slikarskog stalka) za isticanje važnih detalja i još mnogo toga.
Izrada vizuala po narudžbi
Web ikone, dijagrami, grafikoni, vizualno uređivanje dokumenata.