a

Lorem ipsum dolor sit amet, consecte adipi. Suspendisse ultrices hendrerit a vitae vel a sodales. Ac lectus vel risus suscipit sit amet hendrerit a venenatis.

Hirtenstraße 19, 10178 Berlin, Germany
+49 30 24041420
ouroffice@vangard.com
Izrada web trgovina 🙃

Web trgovina je temelj stvaranja prepoznatljivosti proizvoda.
Pobrinite se za to da Vam web trgovina omogući prodaju proizvoda po cijelom svijetu.

Prezentirajte asortiman

Tržište je pokretna meta. S Vama podešavamo poziciju za ciljanje. Ohrabrujemo Vas da budete različiti s nama.

ODABERITE RAZNOLIKOST

Ostvarite veću prodaju

Koristimo tehnologiju isključivo kako bismo podsjetili mozak da služi tijelu.

BUDITE U TRENDU

Dostavite Vaše proizvode na kućni prag kupaca

Ne analiziramo stvari cijelo vrijeme, već ih jednostavno radimo.

KRENITE S NAMA NA PUT

Koristimo visoku razinu zaštite Vaših online podataka, sigurni transfer protokol i održavamo Vašu web trgovinu kako bi uvijek ostala optimalna. Koristimo WooCommerce sučelje jednostavno za korištenje kako bi naši klijenti mogli što lakše imati kontrolu nad sadržajem uz istodobno garantirani backup stranice.

WooCommerce je eCommerce plugin koji vam omogućuje da prodajete bilo što, bilo gdje. Izgrađen je za integraciju u WordPress.

Beskonačno fleksibilan, uz stotine besplatnih i premium dodataka, WooCommerce sada pogoni 37% svih online trgovina, broji preko 1+ milijun aktivnih instalacija – više nego bilo koja druga platforma.

Uđite u zabavni svijet web trgovine i stvorite Vaše mjesto na internetu s nama!

Paketi 📦

  • Priprema do 10 stranica/podstranica (npr. Naslovna, O nama, Usluge, Portfolio, Kontakt)
  • Odabir između 3 različite vrste (predloška) dizajna web trgovine
  • Razvoj sistema boja
  • Odabir i implementacija karakteristične tipografije
  • Implementacija sustava za upravljanje sadržajem (CMS)
  • Web trgovina prilagodljiva svim uređajima (eng. responsive) – tablet, pametni telefoni
  • Ključni elementi koji web trgovina mora imati (eng. webshop journey)
  • Izrada predložaka za stranice, kategorije i članke
  • Integracija modula web trgovine, kartičnog plaćanja, plaćanja putem PayPala i po ponudi
  • Unos inicijalnog sadržaja u web trgovinu (do 100 proizvoda)
  • Optimizacija grafičkih elemenata
  • Implementacija dodatka za višejezičnost
  • Implementacija backupa i sigurnosnih zaštita
  • Implementacija Politike privatnosti, Politike kolačića i Uvjeta korištenja web stranice te usklađivanje s GDPR-om
  • Implementacija Centra privatnosti, tj. Upravljačke ploče za prihvaćanje, odbijanje i povlačenje kolačića (eng. cookies)
  • Osnovni on-page SEO uključen u cijenu
  • Besplatan SSL certifikat
  • Usluge zakupa hostinga i domene klijent vrši samostalno, a isti nisu uključeni u navedenu cijenu
  • Testiranje i verifikacija web trgovine
8.000,00 kn*

*Rok za isporuku projekta: 30 dana od dana potpisa ugovora, uz uvjet da klijent dostavi sve potrebne materijale na dan prihvaćanja ponude i/ili potpisa ugovora.

Penali za kašnjenje: Cijena izrade projekta može se smanjiti do 15% ukoliko je kašnjenje izvedbe projekta unutar 10 radnih dana od dogovorenog roka. Preko 10 radnih dana klijent ima pravo na 25% nižu cijenu.

Ukoliko klijent kasni s dostavom nužne dokumentacije unutar 10 radnih dana, cijena se može povećati do 15%. Preko 10 radnih dana izvođač ima pravo naplate 25% više cijene. Svako kašnjenje klijenata produžuje rok za završetak projekta za vremenski period kašnjenja.

Metoda plaćanja: Transakcijski račun

Način plaćanja: 50% avansno, a ostatak po isporučenom projektu.

Ako izvršite uplatu cjelokupnog iznosa projekta avansno, dobivate popust od 20%.

Isporuke dobara ili usluga oslobođene plaćanja PDV-a temeljem odredbe čl. 90. st. 2. Zakona o PDV-u.

  • Priprema do 20 stranica/podstranica (npr. Naslovna, O nama, Usluge, Portfolio, Kontakt)
  • Odabir između 3 različite vrste (predloška) dizajna web trgovine
  • Razvoj sistema boja
  • Odabir i implementacija karakteristične tipografije
  • Implementacija sustava za upravljanje sadržajem (CMS)
  • Web trgovina prilagodljiva svim uređajima (eng. responsive) – tablet, pametni telefoni
  • Ključni elementi koji web trgovina mora imati (eng. webshop journey)
  • Izrada predložaka za stranice, kategorije i članke
  • Integracija modula web trgovine, kartičnog plaćanja, plaćanja putem PayPala i po ponudi
  • Unos inicijalnog sadržaja u web trgovinu (do 200 proizvoda)
  • Optimizacija grafičkih elemenata
  • Implementacija dodatka za višejezičnost
  • Implementacija backupa i sigurnosnih zaštita
  • Implementacija Politike privatnosti, Politike kolačića i Uvjeta korištenja web stranice te usklađivanje s GDPR-om
  • Implementacija Centra privatnosti, tj. Upravljačke ploče za prihvaćanje, odbijanje i povlačenje kolačića (eng. cookies)
  • Osnovni on-page SEO uključen u cijenu
  • Besplatan SSL certifikat
  • Usluge zakupa hostinga i domene klijent vrši samostalno, a isti nisu uključeni u navedenu cijenu
  • Testiranje i verifikacija web trgovine
16.000,00 kn*

*Rok za isporuku projekta: 30 dana od dana potpisa ugovora, uz uvjet da klijent dostavi sve potrebne materijale na dan prihvaćanja ponude i/ili potpisa ugovora.

Penali za kašnjenje: Cijena izrade projekta može se smanjiti do 15% ukoliko je kašnjenje izvedbe projekta unutar 10 radnih dana od dogovorenog roka. Preko 10 radnih dana klijent ima pravo na 25% nižu cijenu.

Ukoliko klijent kasni s dostavom nužne dokumentacije unutar 10 radnih dana, cijena se može povećati do 15%. Preko 10 radnih dana izvođač ima pravo naplate 25% više cijene. Svako kašnjenje klijenata produžuje rok za završetak projekta za vremenski period kašnjenja.

Metoda plaćanja: Transakcijski račun

Način plaćanja: 50% avansno, a ostatak po isporučenom projektu.

Ako izvršite uplatu cjelokupnog iznosa projekta avansno, dobivate popust od 20%.

Isporuke dobara ili usluga oslobođene plaćanja PDV-a temeljem odredbe čl. 90. st. 2. Zakona o PDV-u.

  • Skrojite uslugu sukladno svojim potrebama
KONTAKTIRAJTE NAS

*Rok za isporuku projekta: 30 dana od dana potpisa ugovora, uz uvjet da klijent dostavi sve potrebne materijale na dan prihvaćanja ponude i/ili potpisa ugovora.

Penali za kašnjenje: Cijena izrade projekta može se smanjiti do 15% ukoliko je kašnjenje izvedbe projekta unutar 10 radnih dana od dogovorenog roka. Preko 10 radnih dana klijent ima pravo na 25% nižu cijenu.

Ukoliko klijent kasni s dostavom nužne dokumentacije unutar 10 radnih dana, cijena se može povećati do 15%. Preko 10 radnih dana izvođač ima pravo naplate 25% više cijene. Svako kašnjenje klijenata produžuje rok za završetak projekta za vremenski period kašnjenja.

Metoda plaćanja: Transakcijski račun

Način plaćanja: 50% avansno, a ostatak po isporučenom projektu.

Ako izvršite uplatu cjelokupnog iznosa projekta avansno, dobivate popust od 20%.

Isporuke dobara ili usluga oslobođene plaćanja PDV-a temeljem odredbe čl. 90. st. 2. Zakona o PDV-u.

Odaberite svoj paket za izradu web trgovine 🤙


    Polja označena zvjezdicom (*) su obvezna.

    Slažem se da AVE ENSIS d.o.o. prikuplja, pohranjuje, koristi i obrađuje moje osobne podatke koji su ovdje učinjeni dostupnim, isključivo u svrhu pružanja adekvatnog odgovora te izjavljujem da sam upoznat/a sa svim pravima koja proizlaze iz zaštite osobnih podataka, a osobito s pravom na povlačenje pristanaka u svako doba. Stavljam na znanje da se u ostvarenju svojih prava imam pravo obratiti AVE ENSIS d.o.o., kao i Agenciji za zaštitu osobnih podataka (AZOP-u), da AVE ENSIS d.o.o. trajno briše zaprimljene osobne podatke odmah po prestanku svrhe daljnje komunikacije te da sam upoznat s Politikom zaštite osobnih podataka AVE ENSIS d.o.o.